I MITT TRÄD

Min kropp tycker tydligen att denhär veckan var den allra bästa till att gå o sjuka ner sig, det känns fint. Medan alla andra ligger och solar vid stranden puttrar jag vid datorn eller sover nästan hela tiden. Lite orättvis faktiskt men jag är glad ändå, hihi. Min yngsta storebror har kommit till stan med sin flickvän och det gör mig bara ännu gladare! Jag har saknat honom så ofantligt mycket!


Jag lär ångra publiceringen av bilderna om några minuter då dessa bara är lite fjanterier framför camen, haha!
Men vad ska man annars göra när tråket infinner sig?
Glassa vidare med dig nu.. ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Den nya designen, var väldigt snygg hörru ;)

2010-06-18 @ 13:58:54
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: Q

Sasssy mammma;)

2010-06-28 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Sofhie - emells
Trackback
RSS 2.0