HAPPYFACE

DET ÄR VARMT UTE AND I LOVE IT! klockan tickar ner mot helgen och även det gör mig bara ännu gladare.
Kvällen kommer spenderas på stadens mysigaste krog där vi ska fira min ena vän som fyllt myndig. En kväll fullsmockad med underbart sällskap, skratt och allt sånt som tillhör - jag gillar't till max! :)

Om två veckor är det iallafall sommarlov och det känns skönare än skönast. Tänk dig att få ligga i solen och ligga o bli sådär extremt röd/solbränd att det inte går att sova på natten sen - skönt! *host*


Kommentarer
Postat av: sadia

underbar bild :)



sv: åh, vad glad jag blir!

2010-06-07 @ 20:33:16
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Maja

ja det är både skönt och lite jobbigt, pengar behövs ju alltid, eller hur? :)

jodå det är faktisk skit roligt att jobba så länge man har kunder, annars är det lite drygt dock, men det funkar :)

jaha trevligt, ska du bädda och städa sånt där då?

2010-06-08 @ 10:48:34
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Sofhie - emells
Trackback
RSS 2.0