MÖRBULTAD

Då sätter jag en bock över resan till Frankrike. I 5 dagar har jag och bla mina fina vänner tappat flera dagar i sömn, haft psykbryt, levt på choklad (bokstavligt talat) och haft så otroligt roligt att tårar runnit. Finfint, hihi! Så nu sitter jag här, med fyra nya skor i min famn vilket gör mig lycklig... nästan lite patetiskt lycklig.

Väl tillbaka i Sverige är det bara att bita ihop. Skolan slutar inte bara för att jag ligger och sover på lektionerna, tyvärr. Så i måndags var jag, Elsa och Matilda i fotostudion i skolan (första gången någonsin i mitt liv, kul!) Så här är två lite små-random bilder som kom fram, bland annat.

Ska se om jag orkar gå ut & gå idag. Måste plugga, verkligen, eftersom jag sov 3 timmar efter jag kom hem från skolan finns det inte så mycket tid kvar innan provet kommer imorgon. Aja, det får bli som det blir, vad mer kan jag göra liksom? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jag blev galet sugen på choklad..!



sv. Jaha okej, ja verkligen, saknar barnen! Men som tur är ser man dom ändå utanför skolan med jämna mellanrum, fast då på deras "fritid" då dom tex är och handlar/är ute och leker/går på stan/annat med sina föräldrar tex =)



2010-03-18 @ 17:24:56
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!! de i mitten är nog dem som ksulle passa mig bäst!

2010-03-19 @ 20:05:28
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Lexie

låter som en bra vecka :D

2010-03-19 @ 21:03:31
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Sofhie - emells
Trackback
RSS 2.0