TIDEN ÄR FÖRSVUNNEN

Bloggen har varit extremt oaktiv och det känner jag personligen är väldigt tråkig. Tanken med det hela var ändå att jag skulle hålla inläggen hyfsat flödande men trots det inte kasta upp något bara för att jag måste. Kameran & datorn får avgöra när något nytt blir upplagt och de båda har jag inte kunnat varit nära på ett väldigt bra tag nu.. tyvärr. & ja, bloggen är i stort sätt endast för mig själv men att andra tar del av den är inget annat än kul.

Sommarjobbet fyller ut 9 timmar av mina dagar, förra veckan var det Hultsfredfestivalen & jag får nästan kämpa för att ha tid o träffa vännerna. Utöver det sover jag bara, sover, sover, sover... så ja, ni förstår själva. ;>

Nu ska jag iallafall till Kalmar och glassa med mina sjukdomar som verkligen inte vill lämna min kropp. Sex dagar av feber, hosta, kroppsont osv finns kvar och trots det kastar jag mig upp på morgonen vid 05.40 varje dag. (y) Men som sagt, nu blir det Kalmar och känns skönt att bara komma från stan och träffa bla Putten igen. :)

  
Fler (mer specifika) bilder från just Hultan '09 finns på min facebook. ;>

Kommentarer
Postat av: M

sv. hihi :)

2009-07-19 @ 13:00:32
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Sofhie - emells
Trackback
RSS 2.0