TILLBAKA PÅ NY ADRESS

Då var man igång igen, äntligen! Det började krya alldeles för mycket i fingrarna.
Det jag har kommit på, eller upptäckt rättare sagt, är att personligen tycker jag inte det är kul att bara läsa en massa taxt på en blogg. Det blir att jag nästan aldrig läser, eller blir det bara någon mening här och där (bortsett från de personerna man känner, deras bloggar, där blir det genast mer intressant att läsa.^^)

Så här blir det inte lika mycket text om bara blaha som på den förra. Många flera bilder & inläggen kommer när de vill, jag kommer inte tvinga mig att publicera något varje dag bara för att jag ska. :)

Hoppas läsarna från den tidigare bloggen har hittat sig hit, & har du önskemål eller tankar om något, någon eller vad som helst är det bara att tycka till! Jag finns, precis som med den förra, på bloglovin så det är bara att klicka sig fram via länken nedanför - lätt & smidigt. :)
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du är tillbaka. :)

2009-03-14 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Sofhie - emells
Trackback
RSS 2.0